好累啊∼悟想再跑拉∼但我答應了啊SIR∼
算∼跑拉∼跑到個牌就算拉∼我3年拉∼输输输输输∼
每次都系∼一到決賽就腳痛!!想打死佢a∼
差d贏到腳痛∼∼ 不過可以出學屆!!
但以我宜家嘅速度,唉∼∼∼∼∼∼∼∼
系呢兩個星期度加加加加加快la∼∼∼
左邊腳,忽忽都痛!都死架∼∼
仲要測200M∼頂!!
算,,,,我跑!!!!!