悟想跑拉~


好累啊∼悟想再跑拉∼但我答應了啊SIR∼

算∼跑拉∼跑到個牌就算拉∼我3年拉∼输输输输输∼

每次都系∼一到決賽就腳痛!!想打死佢a∼

差d贏到腳痛∼∼ 不過可以出學屆!!

但以我宜家嘅速度,唉∼∼∼∼∼∼∼∼

系呢兩個星期度加加加加加快la∼∼∼

左邊腳,忽忽都痛!都死架∼∼

仲要測200M∼頂!!

算,,,,我跑!!!!!


2005-11-16 10:35 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)


鮑魚仔__]] 於 2005-11-16 11:42 PM 發表:
你都要加油牙!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會架拉~
 
Posted at 2005-11-18 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]