頭發.....


又比表姐D咗去剪頭發拉.....
悟好睇既.....
有留海既.....

去咗奇績度剪.....
7號發型師帮我剪.....
1號帮大表姐剪......
3號帮细表姐剪.......

3個個發型差悟多/////
悟中2依家个發型啊.....


2006-08-09 11:18 AM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]