下雨天


今日落大雨...翻學淋濕洒...用咗3包紙巾!!!

上堂悶啊..之後RED雨..全部都要留系學校食飯!!

玩咗陣[[UNO]]之後就去HALL拉!!

聽歌...大哥個班攞咗2個獎...好勁啊!~

放咗之後搭CAR落TW..同JOYCE"..BABY"..DANDAN"一架CAR
JOYCE"BABY"佢地落CAR同我地SAY拜
翻去99保習...悶牙...BECOX嘸乜功課..做工作紙[[COCA-COLA]]既!!

7點等CAR等到7:20嘸CAR牙!!翻到HOME就食飯拉!__

 


2006-06-02 10:06 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]