應成咗,,,但做悟到!!


好多野都系甘!!~
應成佢"地既野我做悟出到拉,,
應成MISS今日去練,,但到最後都嘸去到!!
[8霸3]同跑付借咗比豬婷!!
欸...聽日一定比MISS鬧,
死拉!~

2出一,,我悟够佢勁既,,
SO我自動放棄!!
加上我悟想同佢争!~
佢出好D,,,我覺得!!

今日好多人都有去練,,
我嘸去到!其實我只系逃避紧一D野!~
我嘸辨法去面對!~~~


2006-04-24 10:36 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]