唉...........


今日考SPECKING,,,温都嘸温去考∼∼得58分!!!

考完之后去M記等霆霆!!然后就翻梨樹拎$$拉∼∼

想叫BOBO去架,,不過BOBO話温書!!所以嘸叫到BOBO!!!

去咗TW行街,,,,鞕行鞕EAT野∼嘸停過@@@

比霆霆話我地,,,出去嘸停過口!!!

霆霆話翻HOME去TOLTOL!!得翻我同婷!!

然后去咗KF,,蕩咗一陣就翻梨樹拉∼∼∼

EAT完野就同TING咯去!!TING打比DOG,,

本來去揾DOG,,不過因為XX系度就嘸去到拉∼∼

之后蕩到9:45就翻HOME拉∼∼∼

 

悟知各位今日做過咩呢????XX系............

想知就自己問我拉!!因為系秘密!!HEHE


2005-11-19 10:19 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]