比賽
今日朗朗比賽啊!!以為D人好勁!!
TINGTING D人勁D!好彩都有個第3,83分!
翻到去,我BOOK都昧温就考拉∼考完死咗!
就馬上上堂拉!!
放學去練田田..哇∼∼跑4個100,3個200,1個接力就走得拉!!
去咗當度SIT,,,之后就同BOBO搭BUS翻拉∼
2005-11-25 11:08 PM-
[
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 Archie 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 Archie 的日誌
]