比賽


今日朗朗比賽啊!!以為D人好勁!!

TINGTING  D人勁D!好彩都有個第3,83分!

翻到去,我BOOK都昧温就考拉∼考完死咗!

就馬上上堂拉!!

放學去練田田..哇∼∼跑4個100,3個200,1個接力就走得拉!!

去咗當度SIT,,,之后就同BOBO搭BUS翻拉∼


2005-11-25 11:08 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]