練習AND留堂啊∼


今日個肥YAO留我堂∼∼

話我冩字S啊∼∼要我做過∼浪費我D TIME!!

留完之后∼又要彈去練習拉∼∼以為今日跑4個100,3個200,接力后走

點知!MISS改PEOGRAM,,OH∼∼4個300AND接力3次!

跑死我拉∼MISS昧黎我跑咗3.4個100拉∼2個200!

之后MISS黎咗要重跑300啊!!可憐!跑完死咗!!呂逼我跑啊!

我次次嘸投够1分籦又要我跑!好想死啊!

今日霆霆考SPECKING嘸黎練!!

霆霆系當當同BOBO一薺!!仲有我好怕的人∼

之后霆霆同我地一薺去EAT糖水∼∼

霆霆今日發嬲,,好恶啊∼

嚇死我拉∼∼

SIT到7點幾,,霆霆又送我去SIT BUS拉~~

之后又系自己翻HOME~可憐~~

 


2005-11-25 11:48 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)


珍珍 於 2005-11-26 11:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鮑魚仔__]] 於 2005-11-25 11:53 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]