煩啊


今日系放假既最後一日,,
功課都昧做洒!!
中有肥YAOD野昧做,,
聽日交悟到就死得拉!~

時間過得好快啊!~
已經系LSTC生活咗7個幾月拉!~
系呢7個幾月中,
發生咗好多野!!
有開心既,,有悟開心既!!!
同班同學都FD咗好多,,
淋起MISS個日講D野:[佢]离升班悟系仲有好耐,得翻幾個月,
你地要珍惜呢幾個月,,好好相處,因為下年同翻呢班人一班好難!!

聽日就系舊[力]3月24拉!~
甘快又.........
欸,,,越講越覺得昰間過得快!!


2006-04-20 11:58 AM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]