悶。。。


日日系大陸好悶。。。。
又嘸野做啊!!
又熱,,悟想去街!!

仲有4日先翻香港!!
2號又要翻黎。。。。
D野好重。。。。
悟想拎!!

表姐1號系加拿大翻。。。
又要去機場接佢!!

我要快D翻香港沖卡////
嘸¥¥。。。
張卡系度又悟用得啊!!!
我要快D走!!!!!!


2006-07-25 11:27 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]