2007


甘快又過咗一年lu...
甘快又放完一個假...
甘快又識咗一年啦...

聽日就要翻學啦...
又開始要上堂lu...
又要補留ISM拉...

又同男朋友仔一個月lu..
同佢一懠好HAPI啊....
中意中意中意中意.....你啊!!男朋友仔>3<"


2007-01-01 11:00 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]