toto,,逢星期日,,,都吾理我,,,, "[*你吾愛我啦??,,
_________________________________
今日,,同牙余,傻強,池文,拿型..去左元朗,,,,,,
今日,,,toto,.佢電話,,,都冇打個我,,,好吾開心,,我就係咁打俾佢,,,,
,,之後行街,,,唉,,同佢地行街,,,都覺得自己都好百痴..
又on居,,但又好笑,,!!,,,,,都吾知點,,,,,,大家成日細路仔咁,,,
之後,,傻強同拿型,,買左條褲,,,~~<,,,
之後去左雞地,,,,,打波,,,,,,,勁百痴.....^^
之後到左,,4點幾,,,,傻強走左,,,,!!
得番我地,,,,,,哈,,我地去左藥鋪,,,買,左,,d好野,,,,,,,呵,,,,,
內容好搞笑,,,,!!...........
--------------------------------------------------------------
今日toto吾打俾我,,,,,勁吾開心,,,,,心掛掛,,,,,
冇晒精神,,,搞到我今日成日,,係咁扮cool!!.....
行街,,都吾覺開心,,,!!,,,,,勁打俾佢,,又吾聽,,,,
哼哼,,,,, 億萬個哼,,,,,,,,,吾開心牙!!
|