,,,爆勁吾開心囉,,又要做番上年既我,,! fkfk...
_________________________
又剪左個,,一粒豆既頭!!,,,,,
,,,屌,,,吾鋸!!,,,,,,果條仆街友都吾識剪既,,
亂咁黎,,,,,又吾知我好難得先留番長個頭,,,,,,
我一入到去,,
坐低啦,,,,,[ 諗住果個髮型師都著得幾好睇.....
咁岩又係佢剪我wor,,,諗住汁到啦!!,,,
佢話我想剪咩頭,,,,我咪話,,,你覺得我個頭型,,應該剪咩頭好睇,,你就我剪啦,,,,俾晒信心佢,,,
佢一剪就用把,,平果d剪刀黎剪我個頭,!!
剪陰先,,,一剪,,哇,,,,,,鬼!!,,,
之後,,好似我同佢有仇咁,,,係咁剪,,剪到,,,一粒豆咁,,,超難睇牙!@!
跟住我覺得佢,,好似就黎剪完,,,,
我就問,佢:,,,,,點解你會覺得咁樣既頭,,會岩我,,呢??[呢d野,,緊係等等佢就黎剪完先講啦,,吾係個話,,,大獲啦!!]
佢話,,,,因為你個,,好厚,,要剪帥d,,,,,,咁我咪話,,哦,,!!
果時超想打柒佢,,,,,,之後,,,佢剪我髮尾,,
我就話,,得架啦,,!!我趕時間,,我想走先,,,!!
佢話,,你髮尾剪到,一舊舊wor,,,,,,都要剪埋架!!,,,
之後佢剪左兩剪就停手啦,,,,
之後就,,沖頭,,,,!!
仆街,,,,,,,,,,,間野,,叫""非常髮"""
___________________________-
係我吾開心既時候,,想打俾你,,你吾聽,,,>>>>唉!!
|