第壹堂:~中文堂!!
中文堂要說話-唉~
怕羞呀v3v
之後即堂就諗完拉
不過今堂吾洗講A__A
第2堂:~生物 [已修改v3v]
物理都Ok既-時悶時吾悶囉
默書[維]字 我寫左[位]-
唉= = 仲要剩系識[1]!個英文
我英文真系咁勁= =!?
我諗吾度我 點拎總分12分
第3堂:~英文(臭八婆婆婆MiSsssssss )
又默書-又試默
煩擾滴她該早死掉,,幹
默書出CAt 20個英文答左10個 如果冇睇錯d讀音既話- -希望我吾會真系連音都吾識拉
試默呢我就照抄= = 抄曬全部 ^_^ 第1次 100分
第4堂:~電腦堂
我完全吾識做果隻雀仔,,見度本所為既書
又吾想睇-所以......冇做= =
系電腦堂狂整人昨!!哈哈-
落左堂- _____昌發火呀
番薯比昌空A_____A
鬼叫佢屈人咩-柒頭來
聊起人把火>3<"
整壹抵死!!
實情吾講咩事拉= = 小事來也!
不過尼件番薯仲系得罪好Q多人-個個都得罪過,,
我未同佢傾過計-第一眼望佢-都覺討厭= =
佢塊面有一種吸引力---好似想吸我個拳頭- -(←個個都咁認為-3-'')
可能尼d真系傳說中講既---鬼叫你樣衰!
大家認為佢個樣系米好犯賤= =
昌呀楊桃個d 話佢成日屈人-3-唉-得罪人多 稱呼人少!
今日冇同威一齊反歸-因為我要傳真個成績表比果條,
每月都要見一次既人'唉-仲要見6次------煩
完
|