BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×淇仔`_
×尐嘟`_
×細婷`_
×藍莓`_
×花花`_
×柯老`_
×芷晴`_
×嘉`_
×容yG`_
×乳牛`_
×消防老`_
×樂仔`_
×國仔`_
×嘉`_
×啊晴`_
×禮奶`_
×阿芳`_
×晧浩`_
s20040204 (s20040204)
×牙玲`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 4
累積人氣: 4111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天


2月19號 愉快 分類: 未分類

第壹堂:~中文堂!!
中文堂要說話-唉~
怕羞呀v3v
之後即堂就諗完拉
不過今堂吾洗講A__A
第2堂:~生物  [已修改v3v]
物理都Ok既-時悶時吾悶囉
默書[維]字 我寫左[位]-
唉= =  仲要剩系識[1]!個英文
我英文真系咁勁= =!?
我諗吾度我 點拎總分12分
第3堂:~英文(臭八婆婆婆MiSsssssss)
又默書-又試默
煩擾滴她該早死掉,,幹
默書出CAt    20個英文答左10個  如果冇睇錯d讀音既話- -希望我吾會真系連音都吾識拉
試默呢我就照抄= = 抄曬全部  ^_^ 第1次 100分
第4堂:~電腦堂
我完全吾識做果隻雀仔,,見度本所為既書
又吾想睇-所以......冇做= =
系電腦堂狂整人昨!!哈哈-
落左堂-                                                                                           _____昌發火呀
番薯比昌空A_____A
鬼叫佢屈人咩-柒頭來
聊起人把火>3<"
整壹抵死!!
實情吾講咩事拉= =  小事來也!
不過尼件番薯仲系得罪好Q多人-個個都得罪過,,
我未同佢傾過計-第一眼望佢-都覺討厭= =
佢塊面有一種吸引力---好似想吸我個拳頭- -(←個個都咁認為-3-'')
可能尼d真系傳說中講既---鬼叫你樣衰!
大家認為佢個樣系米好犯賤= =
昌呀楊桃個d 話佢成日屈人-3-唉-得罪人多 稱呼人少!

今日冇同威一齊反歸-因為我要傳真個成績表比果條,
每月都要見一次既人'唉-仲要見6次------煩
                                                                                                         完