今日踩單車..
踩左勁耐..
11點幾踩到5,6點;
我同遠踩踩下 當失路- -
又大水哼x 踩左去 烏x沙
-.-
再踩番去=3=
見到芒果同丫肥 踩2人車- -'好膠呀
佢學極都唔識 芒果- -
唉; 原本諗住夜晚同佢地打埋邊奴架..
佢地3條on9又唔去- -
遠唔去&丫肥..之後芒果又跟住唔去..
得番我1個 ..所以跟埋冇去;- -
~"~ 下次唔同佢地行;;個個同我意見都唔同- -
12點幾之後 我地已經唔見人-.-
好膠 有去=冇去
~"~
個囉友好痛-_-"
不過幾好玩踩單車
好爽;
想再去;^^"~
下次咪同佢地幾件去- - 小喇叭;~!
20人;today~€
安安;方利;大鼻~生日快樂呀;
|