BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×柯老`_
×曈曈`_
×哥拉`_
×淇仔`_
×小帆`_
×LAM子`_
×何儀`_
×雞仔`_
×嘉`_
×安安`_
×膠小明`_
×國仔`_
×阿海`_
×乳牛`_
×晧浩`_
×文 `_
×素素`_
×惠惠`_
×王子`_
×馮彤`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 7
累積人氣: 4035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


11月14號 愉快 分類: 未分類

今日踩單車..
踩左勁耐..
11點幾踩到5,6點;
我同遠踩踩下 當失路- -
又大水哼x 踩左去 烏x沙
-.-
再踩番去=3=
見到芒果同丫肥 踩2人車- -'好膠呀
佢學極都唔識 芒果- -
唉; 原本諗住夜晚同佢地打埋邊奴架..
佢地3條on9又唔去- -
遠唔去&丫肥..之後芒果又跟住唔去..
得番我1個  ..所以跟埋冇去;- -
~"~  下次唔同佢地行;;個個同我意見都唔同- -
12點幾之後 我地已經唔見人-.-
好膠 有去=冇去
~"~
個囉友好痛-_-"
不過幾好玩踩單車
好爽;
想再去;^^"~
下次咪同佢地幾件去- -  小喇叭;~!
20人;today~€
安安;方利;大鼻~生日快樂呀;