今日放半日.. 佢地又話夜晚去打機 都唔知系唔系 問華迪又話10點出 柯佬又12點 又話4點走去飲茶..華迪就6點 onj 系咪又想玩人呀-.-? -..-" -,,-聽日賓份同樂日a_a 一定....好..悶- - 再見~"~BBQ