好悶呀~(2009-3-28)  |
分類: 未分類 |
我日日都望住果日曆,睇下睇下..原來距離畢業仲有89日~
對住一班有2年感情既同學,唔係我講笑,真係有d唔捨得...
由其係班主任,佢雖然有時會對我地好惡~但係都係為左我地好傘~
我真係好驚係畢業典禮果陣喊....(.....有點感傷ing)
不過,我都好希望10年後,我地搞返個同學會,
到時,一定要睇下大家變左既多!~
講到同學會,台灣會比較多,仲好搞怪添~
但係澳門好似唔多人會搞~
好啦! 就等我地做個創先鋒啦~
p.s.要留cm呀~如果唔係~就格殺勿論~
|
|
|
10年咁耐!?5年先la""5年大家都差吾多要考大學,個陣搞最好!!
|
網主回覆
甘又係,話唔定已經有人找野做添~ Posted at 2009-03-30 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Cavon 於 2009-03-28 04:54 PM 發表:
- 冇錯' - 等我地黎做la" - 10年之後我地會點呢?
|
網主回覆
可能到時有d變到我地都唔認得啦~ Posted at 2009-03-30 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|