2009 年 9 月 10 日  星期四   陰天


一年一度教師節...... 無奈 分類: 我的自由生活

 

今日係教師節,but我地無得放假...(人地間間都.....)

上就攪左個彌撒,結果點幾鍾先走,唉~

不過,好彩可以2點返,yes!

下就3點上上下堂,學校既唔知咩學會,(類似廣播....唔記得叫咩名)

就話教師節叫我地向老師答謝,跟著有人代表我地送野俾miss lei;

跟著播左首郭富城既歌(好熟,不過唔記得叫咩名;係同老師有關...)

仲叫我地唱,隔離班超high~

不過都有d搞笑場面既~

p.s.(留個cm啦~)






訪客留言 (返回 Ariel10 的日誌)


Kirarin366 於 2009-09-11 05:57 PM 發表:
CommEnT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIu_1320 於 2009-09-11 01:06 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ariel10
暱稱: Ariel
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 281
今日人氣: 11
累積人氣: 2305