2009 年 9 月 30 日 星期三  |
今日既普及藝術計劃~  |
分類: 忙裡偷閒 |
今日下就要去睇咩木偶戲,
但係我地差唔多12點8先走囉~
呀羊咩咩又唔俾人走,
趕到死~(就死......)
一路行一路食~(差d卡死,上頭條......)
仲要點8去到文化中心囉~
真係攞命~
大致上都ok好睇啦~
不過到最後果場,就好嘔心囉~
果個人好變態囉~
學人玩"人偶情未了"~
我d雞皮全線上升~
攪到個腦有d神神地~
俾d醒神既cm提提神~ 

|
|
|
❤❤CoMmEnT" ❤ 要回滴哦 BY ..`'*◆*' 小 呆 子 ''M a y*..
|
|
|
個個師傅去咀個個公仔囉,不過個場好激,我地後面個堆睇到都超high!!
|
|
|