2009 年 10 月 8 日 星期四  |
康復中......  |
分類: 忙裡偷閒 |
國慶果日,好不幸地,
醫生話我發燒~(.O. MY GOD!~~)
跟著又話我一定要休息,
就住又開左d藥,
食到今日;
仲咳到好似肺癆甘~
不過都好好多啦~
12號就打流感針,
好驚呀~ 
因為家姐話會腫到好似豬腳甘架~
所以,要有心理準備呀~ 

|
|
|
Cavon 於 2009-10-08 06:14 PM 發表:
haha,, 唔會好似豬腳咁` c0mm2nt,,
|
網主回覆
係咩?!~我都係聽講炸~唔知係唔係~希望唔係啦~Xb Posted at 2009-10-08 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|