2009 年 11 月 7 日  星期六   和暖


放任的一天...... 滿足 分類: 忙裡偷閒

今日終於測完驗啦~

一測完就飞返屋企啦~

拿拿臨換完衫就食兩擔飯就去s.f既嘉年華啦!

去到就點左Nobody黎聽下先啦~

跟著Joey話佢想聽MJ既This is it;

唔係好好聽......

跟著行行企企又一日,

今年既攤位唔係好多,(又唔係好好玩~)

but,心意俾足啦~

p.s.未測/考完既朋友,奸爸爹~~;]






訪客留言 (返回 Ariel10 的日誌)


kuanv3v 於 2009-11-08 12:32 PM 發表:
c0mm2nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaIBiCh0I 於 2009-11-07 09:33 PM 發表:
n0body超好聽(3'.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kirarin366 於 2009-11-07 09:03 PM 發表:
Cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Starwberry_S 於 2009-11-07 05:59 PM 發表:
comment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ariel10
暱稱: Ariel
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 281
今日人氣: 1
累積人氣: 2282