2009 年 12 月 10 日  星期四   陰天


悶到生菇... 無奈 分類: 我的自由生活

真係未試過一日過得咁無聊...

一係就上堂,

一係就落堂,

一係就做功課...

真係悶到抽筋...

正所謂"人生有幾多個十年呀~"

今日有人話,"Hey man~"

跟著我話,"你應該話Hey woman~"

可能這句已經係我今日霖到最好笑既一句野,

哈,哈,,,,,,,(冷笑ing+生菇ing)






訪客留言 (返回 Ariel10 的日誌)


Ariel10 於 2009-12-16 02:12 PM 發表:
thx;thx;thx;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuanv3v 於 2009-12-13 07:48 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Starwberry_S 於 2009-12-11 04:01 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MayMayyip 於 2009-12-10 11:34 PM 發表:
c0mment:)
要回GER
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ariel10
暱稱: Ariel
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 281
今日人氣: 6
累積人氣: 2300