2009 年 12 月 16 日  星期三   寒冷


美滿既假期.... 滿足 分類: 忙裡偷閒

仲有兩日我就甩難啦∼

BUT星期五仲要對住楊太留堂∼

唉!兩個字「死定」

好啦∼唔講d咁既野住,講返個故事,

-------------------留級生Vol7 -------------------

(上集講到Cat無啦啦講d好感性既野,今集睇下佢地會有咩發展...)

第二日,早上8:39,旅店門口

R:嗯!退房手續攪點曬,

C:吓!咁快就返去,不如我地再去其他地方睇下

R:咁呀...好啦,反正我都唔想咁早返去,

(之後佢地去左附近既一間遊樂場玩...)

C:哇!好多野玩呀∼快d過黎啦!

R:你唔好走咁快啦...

C:我地去玩過山車啦!

R:吓∼不如我地去玩旋轉木馬啦∼

C:好!上車,

R:你有無聽我講架∼唔好呀!!!

C,R:哇哇哇哇哇哇哇哇哇∼∼∼∼(講真果句,Roy係怕高架∼哈,〔作者〕)

C:下一站,海盜船∼

R:吓∼嘔嘔嘔嘔...(嘔吐ing)

(經過左大半日,終於佢地坐左係度休息中...)

C:你既,

R:咩?

C:頭先影既貼紙相,

R:喔∼

C:你俾部電話我,

R:??

(Do!Do!Do!Do!...)

C:這個就係我既電話,你試下打!∼

(Do!Do!Do!Do!...这是一首简单的小情歌,唱着人们心肠的曲折,我想我很快乐,当有你的温热,脚边的空气转了,唱着我们心头的白鸽...)
R:??

C:以後你聽到這首歌,咪知係我打俾你囉∼仲有這個,我頭先係手信店買架,(係一隻藍海豚...)我都有一隻!∼

R:多謝∼

C:估唔到你竟然會講”多謝”?!∼

R:我都係有血有肉既人,

C:嗯...仲係好XX既人添..

R:咩?!我聽唔到你講咩?

C:無野無野∼

----------------------下回分曉 ------------------------






訪客留言 (返回 Ariel10 的日誌)


chidddd 於 2009-12-28 02:40 PM 發表:
hihi--cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kirarin366 於 2009-12-27 03:45 PM 發表:
Cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hannah09 於 2009-12-23 10:18 PM 發表:
c0mment==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOVE0217 於 2009-12-20 03:35 PM 發表:
Cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Starwberry_S 於 2009-12-16 07:16 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ariel10
暱稱: Ariel
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 281
今日人氣: 2
累積人氣: 2330