新年~I'm coming......  |
分類: 忙裡偷閒 |
有一段時間無上囉~
返埋今日終於放假啦!!
熬過左七七四十"久"日,
終於暫時擺脫楊太既魔爪...(呵呵~)
but聽日要返shcc搞果個"故事講角鏡"
又要聽講座,結果都係成三點幾四點先可以放學,
其實同返學無分別,只不過係妟左一個鐘返學~
最離譜係星期四仲要鬼咁早返去聽咩講座,
去邊到找咁多架~真係好煩呀!!!!
上個星期六去左剪頭髮,
都唔知發咩神經突然想剪,
所以剪短曬d頭髮,
but唔好睇,(第日再po)
過多兩日就返大陸撜利是,
係度偶祝大家:新年快樂,
撜多d利是,
多d上黎qooza!
多d留cm呀!!!
|
|
|
Cavon 於 2010-02-10 09:28 AM 發表:
CMCM=]
|
|
|
Cavon 於 2010-02-10 09:28 AM 發表:
CMCM=]
|
|
|