2010 年 2 月 12 日  星期五   寒冷


年廿久,做咩好?!~ 滿足 分類: 忙裡偷閒

Hey!~

今日係年廿久,昨日返左黎大陸,

聽日年三十會去我姨媽屋企附近睇煙花,

but因為這兒的氣氛好好

所以早幾日開始已經關門,

想去行街都唔得,

姨媽屋企買左棵桃花同埋吉仔,(好靚架,遲d po)

好啦~都唔知講咩好?!~

by~plz留cm...






訪客留言 (返回 Ariel10 的日誌)


Ariel10 於 2010-02-23 09:00 PM 發表:
送個大thx;俾你地~啜擔先~哈!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chowchao 於 2010-02-18 06:31 AM 發表:
Cm.
要回加.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Starwberry_S 於 2010-02-12 10:33 PM 發表:
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MayMayyip 於 2010-02-12 05:23 PM 發表:
c0mm3nt:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ariel10
暱稱: Ariel
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 281
今日人氣: 6
累積人氣: 2326