重新出山...  |
分類: 忙裡偷閒 |
HEY~
咁多位,本人又再次出山啦~
早一兩個月因為考試,所以都好耐無UP啦!~
最近忙著排<<斑色花>>,因為1/7+3/7就要表演啦~
到時再UP一D相俾大家睇啦~
已經第四日啦~
足足落左四日雨,真係救你個命呀~
我接受唔到囉!~
係咁啦~BY...
|
|
|
rola 於 2010-06-30 12:04 AM 發表:
=]cm
|
|
|
咱們表演要加加加油呀!! 記得要'E`E`E`E'呀~ Comment.
|
|
|
Cavon 於 2010-06-29 10:46 PM 發表:
cm
|
|
|