2010 年 7 月 11 日  星期日   酷熱


聽日返夏令... 鬱悶 分類: 我的自由生活

前日睇完個表演,

真係好想睇多次呀...

聽日就返夏令啦...

希望唔會遇上D唔好既事啦~

日日悶到嘔電呀!!!

邊個可以幫下我呀!!!






訪客留言 (返回 Ariel10 的日誌)


Ariel10 於 2010-07-23 05:29 PM 發表:
因為你地太少人參加啦~其實都唔係好好,有D悶...THX;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Starwberry_S 於 2010-07-11 11:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



irene_19512 於 2010-07-11 05:11 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChiSin_Ha 於 2010-07-11 04:13 PM 發表:
我地初二無得返無得返 t^t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ariel10
暱稱: Ariel
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 281
今日人氣: 5
累積人氣: 2299