無無聊聊又半個月...  |
分類: 忙裡偷閒 |
真係,其實,我有三個字收埋係個心到好耐,
一直都好想講架啦~就係...
好熱呀!!!
真係俾個康森@燦都玩死啦~
打風打得3號,又唔停課,
一直落大雨,個人都無曬Moody啦!!
返左半個月夏令,
唯一最感興趣既就係趙SIR既"足棋"
其實都既驚訝佢原來會"足棋",
佢個樣,一霖起都好笑呀~
|
|
|
Cavon 於 2010-07-23 09:22 PM 發表:
仲以為係咩tim,
|
網主回覆
你係咪要呀~我愛你!!x10 Posted at 2010-07-28 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|