今日又落雨la.....好天都未夠一個星期...
又落返.....心情又跌到落谷底
做咩都提唔起勁.....
一日到黑都係度訓......
己經分不清日還是夜.....
昨天還很有心情去行街.....今日己經....不願意出去了
昨天心情好...買了張<<貓城記>>的票....票價為80元....本來都不是好願意....但係心情靚...連價錢都沒有看清楚就買下了...
今日覺得有點後悔....