♥18.7.2009
8點半起身'/3\
11點半出第一城拉小琴,,3點15先放人走.v.他媽咪的
夜晚時<<幽靈車神>>,<<harry potter>>
♥19.7.2009
同樣8點半起身'/3\
11返教會,,嵐嵐終於返[;
2點半走人食lunch'
之後出[深水寶],,行行買買'
行咗10幾間玩具店;
只得2間有三眼仔,,得2間,, ONLY TWO!!!
慘,
6點返屋企;;
IMISSYOU(: