暑假得番3個幾禮拜
依幾個月好似一場夢咁 -3-
我已經完全唔記得會考果時我係咩心情
由9月開始,,就要過我既新生活
我不介意識多幾個好朋友 -v-
不論男女,,或令唔令
帥哥是最理想的 xD
(小頂說:[你唔可以再識女仔,,要識多d令仔 !!要唔理好醜,,但求就手])
當然,,多少新朋友也不能代替天官的各位 =]