|
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
=3= 今日小頂,,小珊上左本小姐屋企
我特別為佢地準備左 心太軟 =v=
不錯,, xDDD
但係,,但係果2隻死仔 !!!!
清哂我d零食 = =" 作死你地
+上小頂係咁識我ive d fd = ="
本身聽日諗住想睇愛出貓...
但係聽日好full /_\ 唔想走堂
唉..算啦,,down返黎睇吧 ><
P.S. 希望聽日唔好補堂 = ="
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 32 | »
|