終於得到個真相喇!!佢唔會走。。Yeah !其實
係我地大驚小怪姐.. Also, 我同port人個個人
nothing喇~~hehe小小誤解/會..
今日同佢既快樂回憶:
今日同個個人第二個小息傾得very入神。。。
我also比左記念冊佢寫。。。hehe~~
我其實今日聽wingwing講返個真相比我聽,
我聽左後very happy!!佢唔洗走喎,唔開心
先奇喇~~我其實should同佢講對唔住,因
為(cough,cough)..hehe..明喇~~但我同
佢都好返喇。。。係唔係??所以我覺得ok喇
。。。@@hehe~~^^~~
|