|
|
2006 年 4 月 17 日 星期一
       
|

|
|
銀座**
今日同QUEENIE去左銀座SHOPP!NG/\/\"嘩!SKY D野文具好低&令令,,
我都買左枝原子筆"
之後QUEENIE係M記食奶昔,,而我就睇漫畫...
最後陪QUEENIE行到天慈就撘751先!!!
 <<原子筆
|
刊登時間︰2006-04-17 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|