


|
| 訪客留言 (返回 Arthurbaby 的日誌) |
|
ronnieqoo 於 2007-03-29 09:59 PM 發表:
嗯?!你都係in鄧肇堅同中華基金?我識有個FD都係in依兩間XD
|
| 網主回覆 who is u ?
6X ?
|
|
|
sin 於 2007-03-19 09:18 PM 發表:
呵 xd
我 留 cm 了 >v< 我 無 nds 無 得 玩 呢 -0- 下 次 再 黎 留 cm 啦 ∼ 88 |
| 網主回覆 多謝丫!~
下次留wor !~
my fd ^^
|
|
|
sze 於 2007-03-19 08:06 PM 發表:
cm**希望你可以入到間心儀中學la```
|
| 網主回覆 Thx,,,Wor
–3–
多啲來丫!~!
︿︿
|