我 是 誰 ?

暱稱: 呀 陽 〜
性別: 男
國家: 香港

給 我 的 每 句 話

最近三個月尚無任何留言
MORE...

我 的 原 動 力

2007-03-19

2007 年 3 月 19 日  星期一

好耐無打啦,,,

其實都無人睇,

寫到無咩~用–3–

算啦!今次寫長啲啦 ︿︿

---------------------------------

正文﹕

我前日in左鄧肇堅︿︿

8﹕00好多自已校嘅人丫~(唔係無其校的人,係佢遍嫁!)

啲題目好易丫–3–

之前in中華基金(東區)

一個自己人都無•••無奈LOr–•–

但係嗰間校啲問題難啲丫!

驚驚v、v

媽媽話得Wor•••

我搬咗去藍灣半島

遠遠十-+

但中華基金剛剛在家下!~

嗚嗚!

無FD同我一間中學T╴T

---------------------------------

買咗機戰W(NDS)!

正!好玩!

你地都玩下Wor!~

---------------------------------

寫住今多!88!

留言丫 ^.–

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 Arthurbaby 的日誌)


ronnieqoo 於 2007-03-29 09:59 PM 發表:
嗯?!你都係in鄧肇堅同中華基金?我識有個FD都係in依兩間XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

who is u ?
6X ?
Posted at 2007-04-09 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sin 於 2007-03-19 09:18 PM 發表:
呵 xd
我 留 cm 了 >v<
我 無 nds 無 得 玩 呢 -0-
下 次 再 黎 留 cm 啦 ∼
88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝丫!~
下次留wor !~
my fd ^^
Posted at 2007-03-19 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sze 於 2007-03-19 08:06 PM 發表:
cm**希望你可以入到間心儀中學la```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx,,,Wor
–3–
多啲來丫!~!
︿︿
Posted at 2007-03-19 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Arthurbaby 的日誌 ]