| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 13 日 星期一  |
| 2010-09-13 |
分類: 未分類 |
最近識左三個新fd XP
三個想係轉校生~
一個起大陸黎既,
叫珠珠(哈哈..XD)
成日話我似小熊維尼..
無奈ing...-.-''
佢仲將金盤洗手講做金手洗盤,
哈哈.. 笑死我..XD
一個叫小費,
佢會cosplay、夾band、彈結他、飲酒..
我覺得佢好勁..
佢琴日飲左好多酒,
今日番學話想嘔,
我陪佢去廁所,
佢嘔完番到班房,
係咁起度笑..
仲話"廁所塊板唔見左呀.."
我仍舊無奈ing..-.-''
跟住醒番起度問我佢頭先做左d咩..
一個叫家儀,
係女班長,
成日話個男班長乜都唔做..
|
|
|
小蓓你睇我小費我太美好喇...w 小費我好可能係全班2C最唔乖嘅女仔=___="" 不過我都多謝你咁睇我起的-w-
|
|