| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 5 日 星期五  |
| 2010-11-05 |
分類: 未分類 |
哈哈~
又延後左匯報啦,
星期一先出去匯報~
\(^o^)/
但係今日又整親-.-''
最衰都係江樂林,
個陣起班房,
乃媽叫我陪佢落去,
我諗住出去,
江樂林起度推住度門,
唔比我出去,
我咪同佢鬥大力,
點知又整親...
今日唔記得帶PE 3
已經第3次唔記得帶,
比人記左個缺點T^T
第一次比人記缺點/ . \
今日落雨,
女上PE堂,
男係課室上唔知咩堂,
男仔超好,
成日都唔洗上PE堂,
如果今日係我地唔上PE堂,
我就唔洗記缺點啦T^T
|
網主回覆
thx ^^ Posted at 2010-11-06 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇計啦╮(╯▽╰)╭
我太黑啦 Posted at 2010-11-06 08:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-11-06 08:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯
thx XD Posted at 2010-11-06 08:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|