終於番番黎香港,
星期五番去大陸係冇野做架
個度d電腦又上唔到我想上既網(應該係上唔到香港既網)
又唔識打字,
我d表弟又唔比我玩-3-
星期六朝早冇我地d細路份,
淨係起屋企睇電視,
夜晚去接新娘,
d人話可以唔去,
但係佢地又講到好好挽咁,
我本身諗住去,
但係眼訓得濟冇去到XP
今日晏晝食完飯就番黎,
我都唔知自己番去做咩-3-''