諗番係GLADYS首詩都覺得好笑, 不愧係大詩人 XDDD
今日又係好無聊既一日(原本)
G.T.ENGLISH, 又係悶爆
I.S, 爆樽 XDDD
ART, 又悶
又G.T..............
CHIN, MS WONG又發嬲
HOMEWORK,
蕉蕉PRESENTATION, 爆笑, RINGO果份笑爆肚 XDDD
C&I,
本來好平常既, 點知去攞電話果陣, 撞到四毛戰隊
番去3/F LAB, 又撞到佢地, 之後玩我, 係窗後面玩我 -0-
之後係出面玩捉玩到癲哂
我第一個會捉邊個, 相信識我既人實知
點知全部入哂女廁
ANNISSA仲要拉我入去呀, 之後就俾人扔濕紙巾, 成個頭濕哂--
之後仲要一個揸爆我隻手, 一個仲要踩住隻腳
尤其係萬人迷佢好大力呀, 真係估唔到外表斯文, 內裹係咁VIOLENT架 XDDD
不過, 佢就俾我追到索哂氣, SOR呀, 玩下架炸, 唔好咁介懷好WO
仲之, 一句講哂, 我自己都元氣大傷呀
|