真係開心到訓唔着呀
我一定要多謝小雯,佑佑,臭粒,欣,儀,楊恩呀
好采有你地我先唔會放棄
我今次一定會對你好好
一定會珍惜你
唔會再有下次激嬲你
都係因為你肯俾多一次機會我
我先可以珍惜你
好多謝你呀
我真係應承你
我以後應承你既野我一定會做得到
唔會再俾我地兩個搞成咁
我之前唔氹你係因為俾我自己反省我有咩錯呀
我唔係唔仲意我聽你話
你知唔知我依家冇左你叫我做呢野叫我做個野我真係好唔慣呀?!
唔通就咁就玩完?
可唔可以唔好分手呀?!
俾多一次機會我同你一齊啦!
好唔好呀?
我今次一定會珍惜你架
你知唔知你俾果封信我
我以為我地會好番...
所以我星期3唔番CSU既原因就係去左葵芳買左你之前同我講過既戎......(閱讀全文)
今日係家長日
不過我同阿媽都冇去
因為佢有d事
唔去到
果件事都令我好擔心
跟住又冇得知個成績喎
我真係好想知個成績
今日冇見
下次見都唔知要傾到幾時
真係好憎你
以前都冇咁憎你
直到你成日都搶走人
我就真係好憎你
搶走完佑佑跟住搞到小雯喊
過左冇幾耐
又係GB搶走馬馬
搞到我喊
仲要番到學校同我講野
好似唔知咩事咁喎
咁樣都夠衰......(閱讀全文)
今日唔知點解咁勇
區俊偉叫我同佢隻秋
啫係玩下咁啦
咁我就同佢玩下啦
玩玩下玩到勁暴力
佢冇啦啦就用空樽丟我
咁我就緊係丟番佢架啦
跟住我丟唔中
丟到曾詩琪
我之前仲以為丟左第2個人
咁我咪冇理......(閱讀全文)
今日係GBandBB的立願禮
一早起身
都冇食到早餐
搞到我餓到成3點
今日開心and唔開心都有
開心嘅可能係立願禮攞到表現投入獎同去左玩啦
唔開心嘅都唔想講啦
琴日番GB
操到我超攰
好采跟住同佑,楠,彤去左公園玩
行到街市買左燒賣食
真係好好味架
去到果到玩
玩到超超超High呀!!!
但玩到好攰
好開心呀
番去果時本來我又買左燒賣架嘛
點知最後果D俾佢地買晒......(閱讀全文)
今日個頭超痛
搞到嘔
跟住早退
番到屋企訓覺
好采後來舒服好多
今日都唔知做咩!!!
小息果時冇端端佢走過黎向我噴奶
搞到我全身都係
好采有人有纸巾啫
都唔知做咩!!!