今日派卷牙...
慘...
冇溫書既後果...
不過算啦...
讀書又唔係我既強項...
我既強項係~~~ No.1 睇漫畫.小說
睇電視
訓覺
食野.飲野
行街
呵呵...夢想中的生活!!!!!!
不過又冇可能既...

依家真係超鍾意<網球王子>!!!~
真係好好睇!!!~
我最鍾意越前龍馬
同不二周助
超鍾意佢地!!!~
但係唔表示我唔鍾意李準基牙~~~^=^

大家覺得呢個分隔線點牙???
我覺得好得意牙...

呢個唔錯喎...
今晚我同家姐牙媽去睇戲..
<小孩不笨2>
好好睇...
就黎笑鬼死我啦...
呵呵...
我發現...
打日記原來係好好好好好好好好好煩嫁!!!!!!!!!!
|