好煩呀~~!!成晚同老豆嘈///佢話如果我唔溫書邊到都唔洗去呀!!!
頂佢!!!又唔知佢部電腦鬼死咁慢!!!佢都低低地!!!考試咪考試囉!!!
洗唔洗咁呀??唔好用你以前果套黎教我呀!!!我唔受嫁!!!
佢都唔知中史鬼死咁囉囉..!!!佢中史好唔代表佢個女我會考得好!!!
唔好搵我同佢比唔該!!!佢話考慮唔比我聽日同yo仔佢地去玩呀!!!
頂佢!!!都唔知係唔係人黎嫁囉!!!唔想理佢!!!成日都禁錮我!!!低低地嫁都!!
炆死我啦!!!!佢個頭!!!呀~~!!!考埋聽日理得佢!!係咁!!