Water!!!....嘩!!今日真係熱到嘔電呀!!!
朝早我就去左補習!好無聊!!十年如一日!!
其實今日係要去school幫Miss Lee點票!
所以我就同補習Miss請左半個鐘假!!!
跟住>>>>>>就有一些好煩既人係到抗議啦!!!@#$%^*&^%$#!!!
好煩好煩好煩好煩好煩好煩!!
真係好想打扁佢囉!!(唉!都係唔好講名啦!費事!俾人鬧啦!)
跟住就返學放學...食飯...打日誌!!!!
唉!咁又一日lu!!
真無聊!又只好期待廳日lu!!!