2009大事回憶;
7-8月傷過痛過,
唔開心既有,開心既都有,
只係經歷多左唔同左.
人身經驗豐富左.
9月-10月同青青你地終於全世界都好番啦~
倫倫同青成半年沒講過野,
我既堅持都成功左.
8個女仔,1個墟,個時真係勁!
差不多所以女仔都係哂我地個邊xd
因為之前既事件,同一個曾經要好既朋友反左.
同佢反目成仇,介入老師,父母.
亦都因為依件事,我對學校既老師好失望,尢其是黃佩珊!_!
你講過既說話,做過既行為,我今生今世都會記住.
係你教識我依個世界有幾唔公平!幾唔公義!
一個美麗既誤會,一個錯誤既開始,
傷害到2個曾經愛得我好深既人.
我用我一生到尼保唔到我既錯,
沒可能撫平到我對佢地既傷害.
我曾經給自己多少個解釋,
去減少自己的罪惡感.
但最終自己也要承認自己的過錯.
對不起!這個字,說過很多次,
我知道說多少次也沒有用,
我希望的是你們現在生活得快樂~
11-12月.肥倫既愛情觀愈來愈好.
雖然個時候既對象錯左~
但宜家依個好保番數啦.~~
我好仲意宜家依個爸爸,
唔好咁快轉丫,最好唔轉啦xd
青青,你曳曳啦,咁樣都得既@@
不過,我都想快d有過爺爺丫~~
可以收利是丫麻xd
你要加油喇!`
同臭青關係愈來愈好.
令到不少人妒忌*0*
仲令肥倫子呷醋唔開心TIM,
soORry丫,寶寶^v^
同2個曾經3年黎要好既朋友反面,
點解人要咁悲哀,咁可悲?!
但從而知道我同肥倫子and臭青,
3個8婆永遠都係好姊妹.
畢竟3個8婆1個墟嗎xd
老公,我喜歡你,我想念你^3^
忘記2009唔開心既野,一切從新的開始`;
2010大快樂=]
|