樂少的日誌
B1237689123
暱稱: 樂〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
上海之行
上海之行倒數一天
與國家級人物短聚& 檸...
學生迎新營
久未更新的日誌
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
su榮
YIP建成
鐘嘉藍
李麗仍
壯春美
張智蝦
莊永C
陳止婷
陳曉妙
劉美銏
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 185
今日人氣: 3
累積人氣: 5998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


分手後的第一感觸 分類: 未分類

天天的在家發著呆,一次又一次的長途電話到來,,,同時間...

也換來一次又一次的失望...或許時差的關係....................

---------------------------------------------------------------------

曾幾何時有人問我...若果你同你女朋友分手後,你第一時間會點...

我梗係會用最標準ge答案(同時又係我最想答ge)答佢:盡力挽回...

唔開心,唔想...睇下自己係咪有咩對佢唔好..............等等等等...

佢最後冇俾答案我...後來我見某網民甲的愽客度,講左句說話.......

:「如果你真係愛佢,若佢同你分身,你第一時間唔係諗點挽回呢段感

情,唔係發皮四,唔開心等等,而係擔心對方『若冇左我,會唔會有人照

顧佢呢?佢放工後邊個會煲湯佢飲呢?佢病左識唔識得照顧自己呢?』」

我睇左,o左咀...無奈之餘覺得佢講得好有道理。試問呢個咁ge社會仲

會有幾多個人會係咁呢?(我自己都唔係啦=.=)依家呢個年代...有

呢種思想ge人真係買少見少,如果你找到個咁ge紅顏知己,你就真係

有福lor......






訪客留言 (返回 B1237689123 的日誌)


ZantiagoK 於 2008-07-25 09:44 AM 發表:
肉體傷遠比心傷來得輕But the most damn thing is---two things are occurred at the same time...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ZantiagoK 於 2008-07-21 01:34 PM 發表:
I never would have guessed that there's someone(the blog writer) who exactly got the same idea with me!
Be easy to handle, or maybe not handle, is accept, and that what we never like---fortune.

Now in Vancouver, with best wishes,
Zantiago.K
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rice_corn 於 2008-07-18 02:15 PM 發表:
知己咪知己囉''一定要是紅顏知己的嗎..
紅顏禍水呀'

睇下咩原因分手''自己做錯ge根本冇資格挽回..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係打埋落去等聽起黎好聽d 姐=.=....知已故然好,紅埋顏就perfect啦,但我知呢個世界係好現實ge @@"...
 
自己做錯都有機會挽回ge,睇下咩錯lor,,,,對方若愛你實會俾機會你...如果你真係犯左大錯,,,令兩者分身ge就好低wo,我講緊ge情況係兩者都愛著對方啊...我明愛對每個人ge界定都唔同,但最起馬一個共通點,兩人間會欣賞對方的優點,接納缺點。
 
上面好亂,我簡單講下吧...小錯:對方可以原諒,好難話造成分手,如果日積月累ge錯而導致分手,咁無野講啦,兩個人之間都唔担白,抵分啦=.=...
 
                                  大錯:睇下對方愛你有幾深,不過基本上你係愛佢,個d大錯唔係對佢感性上造成傷害ge,都唔會有乜事ge,因為兩人間,肉體傷遠比心傷來得輕
Posted at 2008-07-19 10:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanshan618 於 2008-07-17 07:11 PM 發表:
原來你有咁多長途電話架-V-''

msn同佢傾就得啦...做咩要等
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我日頭,佢夜晚瞓教,佢日頭一係出去,小响屋企,就算响,我都瞓教...
Posted at 2008-07-19 09:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUMING904 於 2008-07-16 11:16 AM 發表:
what a quite different problem!
i don't want to read it
i can have a phone call to you(?)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes.you can call me in all time,my mobilephone will always on call:64313809
Posted at 2008-07-16 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amelodylee30 於 2008-07-15 09:25 PM 發表:
咁有感觸-3-
紅顏知己,就係有福的嗎!?
依家上世難搵啦..可能連一個都沒有
有,也許果男子不懂珍惜啦--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

紅顏知己唔一定係靚女黎ge...緊係有福啦...係難嫁啦,唔係點會值得我地去珍惜...係,所以我地所有人都要珍惜
Posted at 2008-07-16 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MisaMisaL 於 2008-07-14 04:34 PM 發表:
.....Cm``````.......FoR.``YoU.
>>V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2008-07-14 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]