樂少的日誌
B1237689123
暱稱: 樂〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
上海之行
上海之行倒數一天
與國家級人物短聚& 檸...
學生迎新營
久未更新的日誌
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
su榮
YIP建成
鐘嘉藍
李麗仍
壯春美
張智蝦
莊永C
陳止婷
陳曉妙
劉美銏
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 185
今日人氣: 4
累積人氣: 6031
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天


日誌一定要有主題?今次冇... 分類: 未分類

上網睇到d 幾屈機,情侶間 ge對話,自己睇完都覺得十分無奈:

 『你做梗咩呀? 』
 『食梗飯囉。』
 『咁即係無掛住我喇? 』
 『有...... 有掛呀!』
 『問到先至識掛,算喇!』
 『...... 』
 
  『你做梗咩呀? 』
 『一邊食飯一邊掛住你囉...... 』
 『又掛又食飯,咁即係一心二用、唔係好掛喇? 』
 『唔...... 唔係呀!』
 『你一路食住飯一路掛住我,即係想食左我算鬼數喇!』
 『...... 』

 

男:今晚妳想食乜野?
女:是旦啦!!你話事
男:食壽司好唔好?
女:天寒地凍仲食D凍冰冰野...
男:咁去打邊爐啦,天氣咁凍,打邊燼就最正
女:我前兩日先打過,成日打好熱氣...

男:咁去食泰國野或者韓國燒烤好唔好??

女:都話左熱氣啦,仲要我食呢D野,你有冇心聽我講野架...
男:咁去POKKA好唔好??o個度D SET DINNER都幾好食(開始有D無奈)
女:POKKA好多人,唔想排隊
男:咁去"鋸排"好唔好??
女:唔想食咁多肉,好肥架..
男:冇人叫妳食晒件"排",或者妳叫碟意粉又或者其他野都得架
女:咁咪即係叫我睇住你"鋸排",我唔食你都唔準食...


男:咁食台灣野好唔好?(有D火)
女:台灣野好多油,好肥架(撒嬌狀)
男:咁去食粥啦(已經開始"發悔氣")
女:天氣咁凍,食粥唔飽肚
男:麥記"定"家鄉雞...行啦(江良才盡"發悔氣",明顯已經唔想諗)
女:都話熱氣落..(委屈狀)
男:咁不如妳話事啦,我唔想諗啦...
女:我就係諗唔到食乜先叫你話事,你比D主見得唔得(發脾氣)

男:唔係話熱氣,就話肥,我真係諗唔到仲有乜可以食(爆發了)
女:咁係熱氣、係肥"呀嗎"..我有講錯咩,自己諗唔到就亂發人脾氣(惡人先告狀)
男:咁去"味千"食拉麵好唔好(死狗狀)
女:唔..都好,我要食咖哩拉麵/炸餃子

男:....................(又話熱氣?)
女:仲要食雪糕
男:....................(又話天寒地凍仲食D凍冰冰野... ?)






訪客留言 (返回 B1237689123 的日誌)


SIUMING904 於 2008-09-29 09:13 PM 發表:
點解好似笑話咁=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leoleolo 於 2008-09-29 07:35 PM 發表:
你同Spring將來可能都係咁>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rice_corn 於 2008-09-26 07:39 PM 發表:
女孩子嘛- - 就是愛持寵行兇
雖然是有點野蠻,但被遷就了其實心很甜的
當然不可以過分啦-x-

p.s.以上言論並不適用於任何情侶...-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啊..唔適用於任何情侶,我只不過見到覺得搞笑先打出黎嗎@@
Posted at 2008-09-27 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Heidy 於 2008-09-25 07:40 PM 發表:
呢條女 都好嘟下啵= = "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係,但好搞野,我睇到都好無奈~
Posted at 2008-09-25 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]