真係N年冇打呢個版lor...呵呵...無計na,冇人叫冇動力去打~難得班同學仔叫返,見有時間就打吓na...
考試日子真係唔好過,平時都夠夜訓,exam個陣仲要對住份你唔識ge野响度強行將d明知唔係ge野填落去...真係無奈+頭痛~
男仔...唔係煩錢銀..就係女仔..估唔到家陣仲要整多樣exam黎煩吓wo...強勁啦...一煩煩三樣野na...呵呵
下年升中四...各散東西咁濟...真係特別唔捨得
期望大家再見仍是朋友na,,,呵呵
呢個中三下學期真係好多特發事件發生...有d事係突如奇來的......也有些事係要係中三內完成的...而呢d事都令個個日子變得更有紀念價值...是好是壞...都無辦法去追究咁多啦...←唔明我講乜?了解我ge實知...呵呵
期望自己新係依家或者將來會做到更好
呢短短十數日的改變真奇妙,但我ge感覺好不安...可能自己太過多疑...係我多疑定係真係改變左?可以唔改變麼?
有句野我覺得幾得意...人地個qooza度copy落黎的,,,好值得思考下:絕未想被同情,就算輸給同情。為何女人輸給愛情?
我就唔多明,如果各位明ge話聲我知等我開心吓...
|