樂少的日誌
B1237689123
暱稱: 樂〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
上海之行
上海之行倒數一天
與國家級人物短聚& 檸...
學生迎新營
久未更新的日誌
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
su榮
YIP建成
鐘嘉藍
李麗仍
壯春美
張智蝦
莊永C
陳止婷
陳曉妙
劉美銏
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 185
今日人氣: 7
累積人氣: 6015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 14 日  星期六   雨天


2008-06-14 鬱悶 分類: 未分類

連日黎因為心情壓力過大搞到夜訓ge情況,今日終於得到解決,過度眼訓呢件事可謂告一段落...yeah

今日都係百無聊賴...响屋企唔知做乜...為一出街ge就係落街買飯(無計啦,唔想煮)

呢排開住部電腦...竟然平時好鐘意打機ge我唔想打。我好肯定必定唔關考試事,事關舊時ge我考試都打機的

真係好奇怪..以前開左機第一時間都會玩game,但依家我一開機就係msn...呢種轉變又係怪怪ge...呵

呢排成日落雨,令我諗起miss x 講過d野,就話周遭環境ge好壞好取決於個陣時ge心情...

返學緊係想佢落大雨,一個紅雨唔使返...爽.....放假先黎落雨...唔通連個天都唔鐘意我???....<<<等等

有時真係好佩服個d 成日開心笑ge人...往往唔單指自己開心,仲會將開心帶俾身邊ge人...

原來...有時帶點孩子氣...會顯得更可愛...更迷人.....

今日太悶ge關係,,,多左時間用個腦去諗野...有人會話,當你識得打開心窗..嘗試多覺度諗野,,,唔開心都會變得開心d

話雖如此.但講到實行就令一回事,係你真係失落ge時候,諗野真係可以咁豁然開朗??...可以教我麼?....






訪客留言 (返回 B1237689123 的日誌)


zac2178 於 2008-06-15 01:11 PM 發表:
人生只有快樂就沒意義了
面對不如意事,我係咁諗的 @@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講得好...但快樂總比傷心和憂傷好...對於我黎講,,,永遠快樂係最有意義的@@
Posted at 2008-06-15 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abc112233 於 2008-06-14 11:12 PM 發表:
我今日睇e生個e生叫我唔好成日諗咁多野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

自己唔想諗,但...唉......唔開心ge野會成日响個心度適放唔到
Posted at 2008-06-15 01:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenwong0 於 2008-06-14 08:03 PM 發表:
好感性的可樂...@@
愛情可以令人成熟呢~~~呵呵~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

關咩事=.=...係嫁,令人成熟嫁...
Posted at 2008-06-14 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Heidy 於 2008-06-14 06:01 PM 發表:
唉 進火入魔了

魔力真大 - -

你都係快d打開心窗吧 -_____-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

見你係度經過留cm..,,唔怪你,但想話你g...我有煩惱唔一定關佢事ge=.=
Posted at 2008-06-14 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yammy2007 於 2008-06-14 04:14 PM 發表:
你講緊春婆...-v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係好明...你想指邊樹?
Posted at 2008-06-14 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i520hebe 於 2008-06-14 02:57 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2008-06-14 02:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]