先說昨天的.昨晚和我的"好朋友"去游水,當然他是不會的,我自然很努力地去教他,中途見到f班的劉建亨和他兩位女同學,跟住劉生和我鬥游水,鬥水中柔道,鬥浮得耐(兩米),結果...哈哈,他應該早d去摸清我個底先同我鬥@@~
今日早上5個男仔去游水...好好陽光,好爽..游完返黎好累...返到黎食左d野又有fd約我去了,,,1日游兩次水,,,唔知我會累成點呢?
後來有friend 約我去打波...結果都推了...十分唔想...
暑假狂游水,應該唔使幾耐又會黑返了...都好,黑媽媽咁,睇唔清楚個樣都可能係一個靚仔,呵呵
有冇同學仔想同我鬥水@@?
|