|
|
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
| 2007-11-22 |
分類: 未分類 |
今日有週會' 真煩./\.
上堂悶到嘔'
堂堂都發白日夢' 唉*
某某人雖然未能達到你想要既野' 不過我都盡左力'
有D遺憾甘'
LUCH'好想同你蜜蜜針'
不過始終都系女仔' 吾知點開口好'
我覺得你好似避緊我' 希望我自己估錯喇'
心情低到落谷底'./\.
放學又檢查校服嚕'!! 好采過到關'=]
放學閃人'..返歸'
點知同屋企某某人{隻揪}
我當然系輸喇' 不過我有一招' 就系喊'
呵呵=] 哩家冇事嚕'
|
| 發表時間:2007-11-22 07:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|