|
|
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| 無聊' |
分類: 未分類 |
今日12點起身'=/\='
之後食完野'...
就陪家姐落左KF買衫'-3-'
買完上左新都會食M記'
食完閃人'...
搭車果陣見到[屎忽儀]''-0-'
同佢傾左一陣'
就搭車返歸'..
返左石蘺食糖水'>3< MY LovE'{芝麻糊}
之後返屋企'...玩電腦'....
沖身之後食飯'...
食完同牙{WinG}傾左一陣電話'
玩左一陣PSP'...再玩電腦'
唱左一陣歌'...{THE..DAY..YOU.....}
p.s聽日上台喇'。﹏。' 好驚' [[[聽講某人剪左個頭']]吾知系咪柒頭呢??
我要Cm'=]' 留Cm牙''
|
| 發表時間:2007-12-09 07:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
呵呵!我記得留cm啦!唔準再話我! 你聽日要上台?點都好啦,祝你好運^^
|
網主回覆
嗯嗯=]'
一定喇'
ThZ你支持我牙'..>< Posted at 2007-12-10 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|